reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tamara Heribanová

Tamara Heribanová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

výborná kuchárka a milovníčka tých pár minút medzi nocou a dňom Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Sko(n)čila

Tamara Heribanová

Sko(n)čila

Niekde v diaľke svietilo slnko, niekde v diaľke bolo počuť šepot, niekde v diaľke sa objímali posledné jesenné listy. Niekde v diaľke sa hľadala, ale nevedela sa dotknúť samej seba, aj keď mala navigáciu, aj keď mala baterku, aj keď mala všetko, čo by obyčajný človek nepotreboval na to aby sa našiel.

  • 23. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 756x
  • 3
Implantát na dušu

Tamara Heribanová

Implantát na dušu

Krv, krv, krv. Červená krv v pohári za pár centov. V pohári z IKEA. Kúpila som ich šesť, a k tomu pár fliaš vína. Nová vinotéka vyžaduje zaplniť. Keď človek kupuje celú sériu neznačkových pohárov, ani mu len nenapadne, že sa o pár minút dostane na áro. Na miesto, kde bude kričať, že by ešte poprosil žiť. Ak by sa to dalo, pán lekár. Ak by sa to, len tak prosím, dalo.

  • 24. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 875x
  • 0
Keď to najvzácnejšie uletí

Tamara Heribanová

Keď to najvzácnejšie uletí

Príletová hala bola plná. Rýchlo sa predieral a vyzeral takisto ako pred dvoma rokmi.

  • 20. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 781x
  • 28
O rozchodoch a pohľadniciach

Tamara Heribanová

O rozchodoch a pohľadniciach

„O mužoch, ktorí opúšťajú manželky a deti, sa hovorí, že sú bezcharakterní. Viem, ale ja s tebou nevydržím už ani jednu noc, ani jeden deň.“

  • 10. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 747x
  • 34
Čo zdedíš, nevydedíš!

Tamara Heribanová

Čo zdedíš, nevydedíš!

Ane Poláčkovej chýba už od malička druhé „n“ v mene. V jej živote jej však chýba viacej vecí. Chýba jej muž a deti a koncom mesiaca stokorunáčky v peňaženke. Tisíckorunáčky jej nechýbajú, lebo vie, že ich nikdy koncom mesiaca v tej koženkovej, popraskanej taštičke mať nebude.

  • 6. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 886x
  • 20
reklama
O drahú ruskú dušu menej- Zomrel Alexander Solženicyn

Tamara Heribanová

O drahú ruskú dušu menej- Zomrel Alexander Solženicyn

"Všetkým, ktorým život nestačil na to, aby o tom rozpovedali. A nech mi odpustia, že nie všetko som uvidel, nie na všetko som si spomenul, nie o všetkom som sa dovtípil." Literárny gigant Alexander Solženicyn písal svoje knihy krvou svojho ľudu a jeho život stačil na to, aby otvoril zamknuté dvere plné bolesti a utrpenia. 3. augusta 2008 zomrel ako 89 ročný doma. Doma v Rusku, ktoré miloval aj keď bol za svoju pravdu uväznený, vyhnaný a dočasne zbavený občianstva.

  • 4. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 119x
  • 43
Bože, vyslyš!

Tamara Heribanová

Bože, vyslyš!

Slušne hlásim že poznám pohana, neverníka, smilníka a hanbu ľudstva!

  • 15. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 790x
  • 22
Aj keď som prisahala...

Tamara Heribanová

Aj keď som prisahala...

„Neodchádzajte, práve Vás hľadám. Všetko platím ja. Musíte mi zodpovedať všetky otázky,“ povedal a sadol si vedľa mňa.

  • 8. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 743x
  • 10
Keď neschudneš, nechám ťa!

Tamara Heribanová

Keď neschudneš, nechám ťa!

Nejem, nejem, nejem. 9 Kilogramov je dole, váha ukazuje 48 a môj priateľ stále nespokojne pozerá na moje krivky.

  • 6. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 18 562x
  • 196
Barbora Mindžáková, môžem ti prezradiť tajomstvo?

Tamara Heribanová

Barbora Mindžáková, môžem ti prezradiť tajomstvo?

Stratila som dnes telefón. Chcela som ti zavolať z búdky, ale žiadnu som nenašla.Tak sňáď si to prečítaš aspoň tu...A nech to nikto iný nečíta...Ďakujem vopred.

  • 29. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 812x
  • 10
reklama
Kolegyňa mala pravdu...

Tamara Heribanová

Kolegyňa mala pravdu...

Chcela som byť s tebou do konca života. Vychovávať s tebou deti...ale ešte predtým sedieť ruka v ruke vo wedday agentúre, kde by podľa nášho charakteru zostrojili plán na svadbu tisícročia. Varila by som ti, piekla, žehlila, upratovala a splnila by som ti každé sexuálne želanie...Tak prečo ma už nechceš?

  • 27. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 391x
  • 51
Podľa tanca, spoznáš kanca!

Tamara Heribanová

Podľa tanca, spoznáš kanca!

S kamarátkou Bibi sme sa zhodli na jednom. Tak ako na parkete, tak aj vo vzťahu. Už v skorých kultúrach bol tanec spájaný s láskou, sexualitou a harmóniou dvoch ľudí. Pohyby a štýl tanca, prezradia o nás viac, ako náš najtajnejší denník.

  • 27. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 739x
  • 30
Zlatú reťaz, zlatý zub, zlaté srdce má...

Tamara Heribanová

Zlatú reťaz, zlatý zub, zlaté srdce má...

Keď začala pred pár rokmi v Juhoslávií vojna, veľa z nás len myklo plecom a dodalo: "Tento rok sa bude musieť ísť na dovolenku inde." Ako to vyzerá s krajinou, ktorá zažila vojnu znásilnovania, dnes? A dobre sa kupujú trička "Sarajevo 1992- bol som pri tom" či iné turistické vojnové atrakcie?

  • 29. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 981x
  • 19
USB kľúč

Tamara Heribanová

USB kľúč

Privrela oči a slastne vzdychla. Swarovski, limitovaná edícia, s malými žiarivými kamienkami. Krásny kus. Bude ho nosiť na krku alebo na kľúčoch ale najskôr ho sama vyskúša. Od vzrušenia sa roztriasla. Pri predstave ako ho zasunie dovnútra sa jej zatočila hlava.

  • 4. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 250x
  • 23
Kým nás smrť nerozdelí

Tamara Heribanová

Kým nás smrť nerozdelí

Zase stojí pred jeho domom. 18. október, 21.16, 1°C, rozmazaná mascara od prúdov sĺz. Vzlykajúca, zúfalá a zamilovaná. Beriem klúče od auta s letnými pneumatikami a Lexaurin. Snáď to aj dnes pomôže a ON mi raz poďakuje, že sa mu O ŇU tak poctivo starám.

  • 18. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 254x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu